oferta publică

 

ACORD

vânzare de bilete pentru evenimente culturale și divertisment

(Oferta publică  «MTicket MD»)

 

1. DEFINIȚIE

1. In acest document, următorii termeni sunt folosiți în mod consecvent la singular și plural (dacă nu se specifică altfel, termenul de conținut și / sau determinarea) au următoarele semnificații:

1.1. „Agent“ - S.R.L. „mTicket MD“, autorizate să acționeze în baza contractelor încheiate cu Clerk principal și vânzarea de bilete pentru evenimente.

1.2. „Anularea“ - eliminarea ordinului de bilete cu o traducere automată a pieței libere în sistem. Comenzi de care nu sunt plătite în perioada de rezervare, anulează automat la sfârșitul perioadei de acțiune de rezervare (cu excepția cazului în care se prevede altfel de informații suplimentare pe site-ul web).

1.3. „Bilet“ - un document generat cu agenți automate pe formularul «MTicket MD», confirmând dreptul cumpărătorului de a vizita (mers pe jos, vizualizare, ascultare) Evenimente și conține informații despre numele, data, ora, locul de desfășurare, dedicat locului Cumparatorului la eveniment (numărul de sector, etc.), costul de participarea la evenimente și servicii în valoare de taxa de serviciu, precum și informații suplimentare de natură juridică și tehnică.

1.4. „E-bilet“ - un document generat cu agenți automate pe suport de hârtie sau în format electronic, care să ateste dreptul cumpărătorului de a vizita (mers pe jos, vizualizare, ascultare) Evenimente care conțin cod de bare, numărul de ordine, informații cu privire la numele, data, locul Evenimente a alocat un loc pe evenimentele cumpărătorului (număr de sector, etc.), costurile de participarea la evenimente și servicii în valoare de taxa de serviciu, precum și informații suplimentare de natură juridică și tehnică. Disponibilitatea serviciilor care formează un e-bilet este reglementată de către organizatori de evenimente și / sau un agent și depinde de posibilitățile de utilizare a sistemului de locul de desfășurare evenimente automat de control al accesului bazat pe un cititor de cod de bare și / sau posibilitatea de a obține bilete direct la punctul / punctele de vânzare la locul de desfășurare a evenimentelor înainte de evenimentele în condițiile Ofertei.

1.5. „Rezervare“ - o comandă creată, este în modul de așteptare pentru a fi plătiă de cumpărător.

1.6. „Perioada rezervării„- perioada de la data comenzii până la momentul plății ordinului, stabilite de către agentul în sistem pentru fiecare eveniment separat, pentru care sunt incluse biletele în ordinea nu sunt disponibile pentru a fi utilizate de către persoane, altele decât cumpărătorul acestei comenzi pe parcursul perioadei în care rezervă.

1.7. „Comanda“ - unul sau mai multe bilete la unul dintre evenimentele alese de cumpărător din sistem și combinate într-un singur număr de identificare a sistemului.

1.8. „Eveniment“ - evenimente culturale și de divertisment, inclusiv spectacol de teatru, circ, concerte, expoziții, proiecții de filme, festival, spectacol, spectacol de modă, eveniment sportiv, tur, precum și orice alt eveniment, o vizită la care este posibilă numai după prezentarea unui document special - bilet și / sau e-bilet.

1.9. „Organizatorul evenimentului“ - persoană juridică / întreprinzător individual are dreptul de a organiza și desfășura evenimente pe baza tratatelor relevante.

1.10. „Oferta“ - contractul de vânzare a biletelor pentru evenimente culturale și de divertisment (Ofertă publică II. „MTicket MD“), emise prin e-mail https://mticket.md/pages/public-offer și / sau disponibile la cererea cumpărătorului în puncte de vânzare a biletelor.

1.11. „Cumpărătorul“ - o persoană fizică sau juridică care utilizează serviciile unui agent de rezervare și de emitere a biletelor cu condiția respectării Ofertei.

1.12. „Destinatarul unui bilet“ - o persoană fizică autorizată de către cumpărător pentru a obține achiziționarea de bilete și persoana care are dreptul de a face schimb biletul electronic, pe bilet, în conformitate cu termenii ofertei.

1.13. „Principal“ - o persoană fizică sau întreprinzător individual legal, instruiește agentului să încheie angajamente pentru vânzarea de cumpărători de bilete.

1.14. „Taxa de serviciu“ - fondurile percepute în plus față cumpărătorului la vânzarea de bilete pentru serviciile furnizate de agentul rezervarea și vânzarea biletelor, este indisolubil legat de procedura de emitere a biletelor prin intermediul sistemului de agent. Taxa de serviciu este pentru fiecare bilet este un anumit procent din costul serviciului specificat pe bilet, de obicei - 10% (zece procente), dar în unele cazuri poate fi calculată cantitatea de agenți instalate în mod individual.

1.15. „System“ - sistem automat de informații «MTicket MD». - un pachet software proiectat pentru ticketing, constând dintr-un mticket.md portal web și sistemul Interoffice pentru automatizarea proceselor de afaceri, să îndeplinească cerințele de protecție împotriva accesului neautorizat, identificarea, captarea și stocarea toate operațiunile cu bilete (inclusiv bilete electronice)

1.16. „Subagent“ - o entitate / întreprinzător individual juridic sau o persoană fizică care efectuează vânzarea de bilete pe baza contractelor încheiate cu agenții pentru vânzarea biletelor la diverse evenimente. Termenii ofertei pentru astfel de contracte sunt valabile, dacă nu se prevede altfel în contractul dintre agent și subagent.
1.17. „Punctul de vânzare“ - birou de bilete și web-site-uri de pe Internet ca un agent de bilete și un subagent a Agentului.

2. PREVEDERI GENERALE

2.1. Această ofertă reglementează condițiile și procedurile de vânzare a biletelor, precum și drepturile și obligațiile care decurg în legătură cu aceasta, între agentul și cumpărătorul.


2.2. Vânzarea biletelor cumpărătorului, inclusiv bilete electronice, efectuate exclusiv pe termenii acestei oferte și numai acceptarea deplină și necondiționată a condițiilor Ofertei de către Cumpărător (acceptarea ofertei). acceptare parțială și acceptarea altor condiții nu este permisă.

2.3. În cazul în care cumpărătorul nu acceptă termenii complete ale Ofertei, vânzarea de bilete, inclusiv de bilet online,vânzarea nu se efectuează. Biletele cumpărate de cumpărător nu pot fi returnate, inclusiv în caz de refuz al cumpărătorului pe baza acordului, cumpărătorul este de acor cu termenii Ofertei după acceptarea termenilor de plată și de emitere a biletelor. Rambursările pentru biletele cumpărate de către Cumpărător este posibilă numai în termenii și condițiile stabilite în această ofertă.

2.4. În cazul procurării biletelor de la Agent de către persoana juridică, achitarea biletelor de către acesta se efectuează numai prin transfer de bani în contul Agentului în baza contului.

2.5. Agentul are dreptul de a modifica această ofertă și, în orice caz, astfel de modificări sunt publicate în timp util și în domeniul public pe internet și în puncte de vânzare cu amănuntul ”Utilizarea Agent” Customer Service după efectuarea de modificări la textul Ofertei înseamnă acceptarea Ofertei astfel cum a fost modificată.

2.6. Condițiile Ofertei sunt valabile pentru clientii care fac plata prin intermediul site-ului mticket.md, și la punctele de vânzare, și nu depind de forma de plată.

2.7. Agentul are dreptul de a rezilia Oferta în orice moment, fără notificarea prealabilă a cumpărătorului în caz de încălcare a termenilor de ofertă și alte reguli.

2.8. Această ofertă intră în vigoare de la data postarii sale pe site-ul agentului și este valabilă pe termen nelimitat.

3. OBIECTUL OFERTEI

3.1. Subiectul acestei oferte este de a oferi rezervare Cumparătorului de Servicii, inregistrare, vanzare si livrare (acesta din urmă - pentru o taxă suplimentară percepută de valoarea taxelor de serviciu în exces) bilete pentru evenimente în modul și în condițiile prevăzute de prezenta ofertă (în continuare - Servicii).

3.2. Agentul nu este răspunzător pentru acțiunile Principal și / sau organizatorul evenimentului și / sau terțe părți de bilete care acționează în numele său și / sau în numele directorului sau al organizatorilor evenimentului, precum și pentru organizarea și desfășurarea evenimentelor.

3.3. În conformitate cu prevederile Legii Moldovei „privind datele personale de protecție» № 2297-VI din 01.06.2010, Cumpărătorul recunoaște și este de acord cu furnizarea de agenți și / sau sub-agenți ai datelor lor cu caracter personal, și echivalente cu informațiile personale și terțe părți specificate de cumpărător care sunt primite de agentul în procesul de înregistrare a biletului (ordinul), după cum urmează: numele, sexul, numărul de contact, oraș, adresa de expediere (în cazul serviciilor de livrare de bilete) și adresa de e-mail. prelucrarea datelor cu caracter personal cumpărătorului se efectuează în conformitate cu legislația Republicii Moldova. Cumpărătorul dă agentului dreptul de a prelucra datele cu caracter personal în legătură cu furnizarea de servicii de către cumpărător ca urmare a acestei oferte, inclusiv în scopul de a primi mesaje promoționale de către Cumpărător a evenimentului, biletele sunt vândute de către agent. Datorită faptului că prelucrarea datelor cu caracter personal al cumpărătorului este efectuată în legătură cu executarea acordului încheiat în condițiile Ofertei, nu este necesar acordul achizitorului la prelucrarea datelor cu caracter personal. Termen de utilizare furnizat date cu caracter personal - pe termen nelimitat. Cumpărătorul garantează și este responsabil pentru faptul că datele indicate în cerere sunt acordate prin prezenta și terțe părți, în emiterea de bilete, și toate aceste persoane au citit și au acceptat oferta.

4. TERMENI DE ACCEPTARE

4.1. Această ofertă este considerată a fi documentul de bază în relațiile oficiale între cumpărător și agentul pentru cumpărarea și vânzarea de bilete. Adoptarea acestei oferte Cumparator realizată prin luarea secvențial acțiuni Achizitor specificate în Sec. 4.3 din Oferta (acceptarea ofertei). Îndeplinirea de acceptare Cumparator acestei oferte este voluntară și este echivalentă cu încheierea unui acord scris (Sec. 2, art. 642 din Codul civil al Republicii Moldova).

4.2. Pentru perfecționarea acceptării ofertei cumpărătorului ar trebui să fie sigur că toate condițiile de oferta sunt clare și el le acceptă necondiționat și în întregime.

4.3. Acceptarea acestei oferte de către cumpărător se realizează prin comitera următoarelor acțiuni succesive:
a) referire la punctul de vânzare și / sau trimitere la site-ul de internet al Agentului și / sau sub-agenți și / sau sunați Contact Center Agent și / sau sub-agenți;
b) alegerea și evenimente categorii de bilete / online disponibile la momentul tratamentului Cumpărătorului;
c) să ia cunoștință cu condițiile ofertei;
g) introducerea limitelor de vârstă ale măsurilor specifice, precum și asigurarea unui contact de număr de telefon, adresa de e-mail, numele și prenumele destinatarului unui bilet electronic, și atunci când faci comanda de livrarea biletului - Adresa si timpul de livrare.

4.4. După efectuarea tuturor acțiunilor specificate la punctul 4.3 din prezenta ofertă, Cumpărătorul, în funcție de metoda aleasă de cumpărare de bilete: Bilet sau un bilet electronic, deține ordinul de plată în conformitate cu cumpărătorul selectat achiziție Way cu acest mod de a dobândi metoda de plată în condițiile prevăzute de normele de plată corespunzătoare pentru un anumit eveniment.

4.5. După plata Ordinului Cumpărătorul sau primește un bilet pe cont propriu în punctul de vânzare sau prin înregistrarea de livrare (contra cost), sau auto-print e-bilet, sau efectuează o înregistrare bilet electronic în memoria unui dispozitiv tehnic, care aparține cumpărătorului, cu condiția ca un astfel de aranjament permite posibilitatea prezentând un document de control (scanare) a sistemului de control al accesului în locul evenimentelor.

4.5.1. Atunci când comanda bilete prin intermediul site-ului sau contactați Centrul de agent și / sau sub-agenții către cumpărător este informat (sau trimite mesaj SMS la numărul de telefon de contact și / sau adresa de e-mail) numărul de identificare comenzi, prin care cumpărătorul este obligat să informeze (uneori cu numele său și nume, dacă doriți) la primirea biletului la punctul de vânzare sau de a obține un bilet la livrare. Când contactați punctul de vânzare la primire biletul este ținut în loc și a efectuat livrarea acestuia la adresa specificată a cumpărătorului. Costul de transport, procedura pentru punerea sa în aplicare, precum și alte informații relevante referitoare la livrarea biletelor postate pe site-ul www.mticket.md Agent și este o parte integrantă a Ofertei.

4.5.2. În conformitate cu prevederile paragrafului 4.5 al cumpărătorului Oferta poate primi e-bilet folosind agentul său pentru a trimite adresa de e-mail cumpărător. Trimiterea unui e-bilet de avion este supusă numai obligația cumpărătorului de a plăti costul integral al biletului de serviciu și taxa electronice (în cazul colectării de taxa de serviciu).

5. PROCEDURA DE PLATĂ

5.1. Cumpărătorul are dreptul să plătească pentru biletul de către oricare dintre metodele propuse de către Agentul, informațiile pe care agentul este la fața locului și / sau sub-agenți, punctul de vânzare și / sau raportate in Contact Center Agent.

5.2. Plata se consideră a fi angajate de către Cumpărător în momentul confirmării tranzacției cu succes a sistemului bancar de plată, sau la momentul primirii de fonduri în punctele de vânzare în numerar.

5.3. În cazul plății ordinului prin card de credit pe site-ul de agent și / sau subagenti și punctele de vânzare de agent și / sau subagenti, cumpărătorul trebuie să utilizeze un card bancar emis în numele cumpărătorului. În același timp, casierul în punctul de vânzare al biletelor are dreptul de a cere cumpărătorului documentele originale care dovedesc identitatea cumpărătorului.

5.4. E-bilet poate fi obținut de către cumpărător numai cu condiția de formare Ordine le Cumpărătorul direct pe site-ul web al agentului sau subagent și plata comanda numai prin card de credit sau de alte non-numerar, ale cărei detalii sunt prezentate în site-ul web Agent.

5.5. După ordinul de plată în conformitate cu alin. 5.2 din prezentul ordin Oferta se vinde, iar Cumpărătorul dobândește dreptul de a participa la eveniment.

5.6. În cazul în care neplata sau plata parțială a biletului în perioada de acțiune, Ordinul este considerat nevândut și anulat.

6. RETURNAREA FONDURILOR

6.1.Banii primiți de către Agent pentru achitarea biletului/biletului electronic sunt restituiți cumpărătorului numai în cazul anulării / schimbării perioadei a evenimentului / inlocuirii evenimentului si în cazul primirii Agentului a informații oficiale respective din partea Organizatorului (ora / data / locul) cu condițiile de restituire a biletelor. Informația despre ordinea, data , ora și locul de returnare a biletelor este disponibilă pe site-ul agentului. În cazul în restituirea către cumpărător, anulate, înlocuite sau aranjamente pentru biletele cumpărate de la agentul transferat, la box-office al principalului și / sau organizatorul evenimentului, potrivit unei scrisori oficiale de principal și / sau Organizatorului, Cumpărătorul nu are dreptul de a face restituirea de bilete la Agent. Evenimentele înlocuite sau transferate, în cazul în care cumpărătorul nu este de acord cu înlocuirea / transferul, el a revenit fonduri Evenimente zilnice la box-office al principalului și / sau organizatorul evenimentului, potrivit unei scrisori oficiale de principal și / sau Organizatorului, dacă nu se prevede altfel într-o scrisoare oficială Principal și / sau organizator. Cumpărătorul nu are dreptul de a face restituirea banilor la agent.

6.2. Rambursare în conformitate cu termenii Ofertei pentru achiziționarea de cumparatori de bilete este doar pentru biletele cumpărate de la puncte de vânzare cu amănuntul sau pe site-ul de internet al Agentului și subagenti, în cazul în care această întoarcere la locul menționat într-o scrisoare oficială către principale / organizator de evenimente, în conformitate cu punctul 6.1. această ofertă.

6.3.Banii Cash revin la cumpărător numai în cazul în care cumpărătorul returna biletele de cumpărare obligatorii reale.

6.4. Rambursare în conformitate cu termenii Ofertei pentru achiziționarea de cumpărători bilet este considerat întotdeauna mai puțin taxa de serviciu a agentului, și costul de livrare a biletelor cumpărătorilor / s comandate și plătite (în cazul în care livrarea a fost comandat și plătit de către Cumpărător).

6.5. Agentul nu efectuează restituire pentru bilete pierdute, deteriorate și bilete cu orice modificări și ascunse prin orice mijloace artificiale de informare.

7. DREPTURILE ȘI OBLIGAȚIILE PĂRȚILOR

7.1. Cumpărătorul are dreptul de a:

7.1.1. În mod independent, de la public pentru a solicita informații cu privire la prețul de bilete pentru evenimente și alte servicii operatorului official de bilete atunci când se decide cu privire la achiziționarea de bilete de la agent.

7.1.2. Primiți informații despre regulile de vânzări de bilete, categorii de bilete și alte informații cu privire la eveniment, care este deținută de către agentul sub autoritatea sa existentă, folosind internetul, apelați Contact Center Agent si alte metode de pe site-ul agentului. Agentul are dreptul, fără a da nici un motiv de a refuza cumpărător în rezervarea și / sau vânzarea de bilete.

7.1.3. Alegeți metoda de plată la agentul de bilete pe site-ul și / sau puncte de agent de vânzări. În acest caz, cumpărătorul este obligat să se familiarizeze cu regulile și modalitățile de plată.

7.1.4. Furnizarea de feedback le puteți adresa Agentului pe site.

7.1.5. La opțiunea de a cumpăra un bilet sau e-bilet la un eveniment se permite în cazul în care achiziționarea biletului electronic, pe acest eveniment e permis de principal și / sau organizatorii și agentul de pe site-ul Agentului menționat.

7.1.6. Cumpărătorul are dreptul de a refuza să cumpere un bilet de la agent la momentul ordinelor de plată, în conformitate cu condițiile stabilite în această ofertă. Un astfel de refuz ar atrage după sine încetarea Agentului către cumpărător de preluare a tuturor taxelor.

7.2. Cumpărătorul este obligat să:

7.2.1. Se familiarizeze cu toate regulile de achiziție a biletelor și condițiile ofertei și să le ia atunci când se face cumpararea biletelor, precum și orice norme suplimentare care reglementează relațiile dintre părți, în conformitate cu oferta.

7.2.2. Când comandați, trebuie să furnizați informații adevărate, exacte și complete despre sine. Cumpărătorul recunoaște că el este singurul responsabil pentru datele raportate de către agent. Cumpărătorul recunoaște că nu are nici o pretenție de agent pentru Cumpărătorul decorat în mod corespunzător cu utilizarea ordinelor Agentului a site-ului, pentru că el însuși nu este convins de corectitudinea sa în momentul înregistrării.

7.2.3. Să achite costul integral al biletului.

7.2.4. In cazul achizitionarii biletelor prin site-ul Agentului, cu plata prin transfer bancar de fonduri pentru Ordin fără servicii de înregistrare pentru livrare, contactați punctele de vânzare Agent nu mai târziu de data evenimentelor pentru a obține un bilet. La momentul tratamentului primirii numărului de identificare al ordinului biletelor se v-a informa și v-a prezenta un document care să ateste identitatea cumpărătorului sau Primitorul de bilete. Producția documentului este necesară pentru a evita posibile tranzacții frauduloase. În cazul în care cumpărătorul sau beneficiarul biletului nu face schimb în timp util a biletului electronic la bilet, din motive independente de voința agentului, agentul recunoaște că a îndeplinit în mod corespunzător obligațiile care îi revin prin această ofertă. Cumpărătorul nu are dreptul de a face o plângere Agentului în caz de neprimire a biletului înainte de data evenimentului, din motive independente de voința agentului.

7.3. Agentul are dreptul la:

7.3.1. Pentru a solicita de la Cumpărător să respecte toate procedurile de înregistrare / Ordin de plată în conformitate cu normele stabilite în această ofertă.

7.3.2. În cazul în care eșecul cumpărătorului de a accepta oferta pe condițiile stabilite Agentul are dreptul să refuze Cumpărătorul în vânzarea biletului și prestarea serviciilor.

7.3.3. În orice moment face modificări la orice sistem de agent software, inclusiv site-ul, pentru a suspenda funcționarea software-ului pentru funcționarea site-ului, detectarea defectelor semnificative, erori și eșecuri, precum și în scopul întreținerii preventive și prevenirea accesului neautorizat la site .

7.3.4. Stabilirea de a schimba tarifele pentru serviciile sale în mod unilateral și în orice moment.

7.3.5. Includeți costul comenzii și percepe taxa de serviciu cumpărătorului. Costul de transport de bilete care urmează să fie plătite separat.

7.3.6. Solicite cumpărătorului să plătească biletul integral sau biletul electronic înainte de a efectua vânzarea de bilete.

7.3.7. Anulează înregistrarea ordinului, în cazul în care nu este plătită în perioada de rezervare. Comanda anulată nu poate fi recuperată pentru re-plată, cu excepția cazului prin crearea unei noi ordini de către cumpărător.

7.3.8. Nerespectarea Cumpărătorul de oricare dintre elementele Ofertei refuză în continuare furnizarea de servicii.

7.4. Agentul trebuie:

7.4.1. Furnizarea pentru Cumparator:
- necesitatea unor informații cu privire la măsurile specifice;
- nevoia de informații cu privire la datele, locul și ora restituirii pentru biletele cumpărate în cazul apariției unor evenimente de anulare / înlocuire / transfer. Baza pentru furnizarea unor astfel de informații este o scrisoare oficială Principal și / sau organizatorul evenimentului;
- Instrucțiuni de înregistrare / plata / primirea biletului. Informații cuprinzătoare este considerat a fi informațiile pe care agentul va publica pe site-ul, și le oferă caselelor de bilete ale agentului in toate punctele.

7.4.2. Nu folosim datele personale ale cumpărătorului pentru distribuirea neautorizată a materialelor, non-ordonare.

8. RESPONSABILITATE

8.1. În cazul în care neexecutarea sau executarea necorespunzătoare a obligațiilor sale prin această ofertă, este răspunzător în conformitate cu legislația Moldovei și condițiile ofertei.

8.2. Responsabilitatea agentului către cumpărător este limitată la organizarea și funcționarea interacțiunii dintre Principal (și / sau organizator) și cumpărător cu scopul de a vinde bilete.

8.3. Agentul nu va fi răspunzătoare pentru nerespectarea furnizate de așteptările principale de servicii pentru clienți și / sau evaluarea subiectivă. Sfaturi și recomandări oferite de către cumpărător nu poate fi considerată ca o garanție.

8.4. Cumpărătorul își asumă toate riscurile comerciale posibile asociate cu acțiunile de erori și inexactități în datele lor cu caracter personal furnizate acestora.

8.5. Agentul nu va fi răspunzător pentru orice daune și daune morale suferite de cumpărător ca urmare a unor neînțelegeri sau a lipsei de înțelegere la informații despre procedura de înregistrare / ordinelor de plată și primirea și utilizarea Serviciilor.

8.6. Părțile sunt scutite de răspunderea pentru eșecul parțială sau totală a obligațiilor sale prin această ofertă, dacă o astfel de eșec a fost cauzată de forță majoră, și anume extraordinară și inevitabilă, în condițiile date. Din motive de forță majoră, în special, includ: dezastre naturale, acte de război, greve, acte de revolte și proteste, acțiunile și deciziile autorităților publice, perturbările care rezultă din rețelele energetice și de telecomunicații.

8.7. Agentul nu este responsabil pentru disponibilitatea și / sau informații de securitate canale de comunicare utilizate de către cumpărător pentru a accesa site-ul de internet al Agentului, precum și pentru securitatea informațiilor, inclusiv a biletului electronic, primite de către Cumpărător, în conformitate cu termenii ofertei.

8.8. Toate reclamațiile sau reclamații legate de această ofertă, trebuie să fie raportate în scris, în termen de zece (10) zile calendaristice de la data apariției acestora. După această perioadă, cererea nu va fi considerată de către agent.

9. DISPOZIȚII ANUMITE PENTRU biletele electronice

9.1.În cazul procurării unu bilet online, cumpărătorul în orice caz, este obligat să informeze despre adresa de e-mail reală, numărul de telefon, și să indice numele lor și numele destinatarului biletului (În unele cazuri, datele de pașaport, în cazul în care există astfel de cerințe, în conformitate cu legislația Moldovei și / sau principal și / sau organizator). În cazul defectării unor astfel de informații (o adresă de e-mail validă, numărul de telefon, numele și numele cumpărătorului și biletul beneficiarului, datele pașaportului), precum și în cazul agentului de informații false sau invalide are dreptul de a refuza cumpărător în achiziționarea biletului electronic.

9.2. Cumpărătorul acceptă și este de acord că el este pe deplin responsabil pentru orice adresă de e-mail falsă sau invalidă.

9.3. biletul electronic este trimis la cumpărător la adresa de e-mail în cazul când sunt executate condițiile ofertei de către cumpărător, plata unui cost bilet electronic și taxa de serviciu (în cazul în care se va percepe taxa de serviciu).

9.4. Cumpărătorul este obligat să pună în aplicare în mod independent și pe propria lor cheltuială de imprimare de e-bilet. În punerea în aplicare a cumpărătorului de imprimare de e-bilet trebuie să asigure o calitate corespunzătoare a imprimarii unui e-bilet. În cazul neîndeplinirii sau îndeplinirii necorespunzătoare a obligațiilor stabilite de prezentul alineat, Cumpărătorul este pe deplin responsabil pentru astfel de acțiuni (inacțiunii), inclusiv în caz de eșec de către principal / organizator de evenimente la locul evenimentului. Agentul nu va fi răspunzător pentru orice pierdere suportate de cumpărător, în caz de încălcare a prezentului alineat, datorită faptului că agentul nu este parte la furnizarea de servicii contractuale legate de evenimente.

9.5. Cumpărătorul are dreptul, în cazul în care acest lucru este permis de organizatorul principal și / sau evenimente și specificate de către Agentul de la momentul înregistrării unui bilet electronic pe site-ul de internet al Agentului, la trecerea la eveniment e-biletul sa fie stocat în memoria unui dispozitiv tehnic, care aparține cumpărătorului, cu condiția ca acest aranjament permite posibilitatea de a afișa un document de control (scanare) a sistemului de control al accesului în locul evenimentelor.

9.6. Cumpărătorul este responsabil pentru siguranța și protecția biletului electronic de copiere. Când copiați un bilet electronic la eveniment primul dintre aceștia va avea posibilitatea de a trece la eveniment.

9.7. deținătorii de bilete electronice ale căror date înregistrate în biletul electronic (cumpărător de bilete sau destinatar) personale, în consultare cu Agentul are dreptul de a aplica la punctul de vânzare a Agentului anterior evenimentelor pentru a obține un bilet (în loc de un e-bilet) pe baza unui document de identitate. În cazul schimbului cumpărătorului / beneficiarul unui bilet electronic la bilet înainte de data sau ziua a evenimentelor, Cumpărător / bilet de beneficiar pierde dreptul de a efectua un pasaj în cazul unui bilet electronic. Într-un astfel de caz se extind la eveniment se va face numai pentru bilete.

10. DISPUTELOR

10.1. Litigiile apărute în executarea contractului în condițiile Ofertei se soluționează cu respectarea strictă a procedurii de plângere. Cererea se depune în scris Agentului cu documente care justifică cerințele, în termen de cel mult zece (10) zile calendaristice de la data apariției motivelor disputei. Afirmația este considerată primită de către Agentul într-o perioadă de cel mult zece (10) zile calendaristice.

10.2. Dacă este imposibil să se ajungă la un acord, litigiile apărute vor fi soluționate în modul prevăzut de legislația Republicii Moldova.

10.3. Pentru toate celelalte aspecte care nu sunt prevăzute pentru această ofertă, sunt reglementate de legile aplicabile ale Moldovei.

11. DURATA OFERTEI

Oferta 11.1. devine aplicabila de la data afișării acesteia pe site-ul agentului și este valabilă pe termen nelimitat. Prevederile prezentului alineat se aplică în plus față de (schimbare) în această ofertă.