Returnarea Biletelor 

⦁Sunt acceptate pentru returnare doar biletele procurate  de pe site-ul oficial Mticket.md 

⦁Returnarea plăților efectuate online  cu cardul poate avea  loc doar în contul personal  Mticket.

⦁Returnarea plăților efectuate în numerar se face la ghișeul casei BISCONCERT. 

⦁Restituirea  în contul Mticket  a mijloacelor bănești  de la biletele electronice  se face în proporție de 100%,   conform condițiilor menționate ulterior, cu posibilitatea de a folosi acești bani la oricare alt eveniment.

⦁Sursele bănești  se păstrează în cont pe un termen nedeterminat  și pot fi folosite pentru alte evenimente   din momentul apariției  lor.

⦁Transferul mijloacelor bănești din contul personal Mticket  pe cardul cu care sa efectuat plata  sau restituirea  în numerar  la ghișeul casei Bisconcert sunt posibile la solicitarea  clientului, cu reținerea de către Mticket Group SRL al  comisionului în mărime de 20 % din suma  solicitată.  Cererea  se  transmite  pe ⦁info@mticket.md  cu prezentarea biletelor procurate, chitanței și copia buletinului pe ambele părți. Procesul de rambursare începe din momentul recepționării a cererii de returnare  și documentelor menționate mai sus  și durează  14 zile bancare. 

 

⦁ATENȚIE !!!  Cu 5 zile calendaristice sau mai puțin înainte de începerea evenimentului, Biletele și E-ticketele    nu pot fi  returnate nici fizic nici în contul personal. 

⦁Restituirea în proporție de 100 %  pe card sau în numerar  a  surselor financiare este posibilă  în cazul anulării , modificării sau schimbării datei desfășurării evenimentului parvenită în urma diferitor circumstanțe care direct afectează desfășurarea acestuia, inlcusiv celor  de impedimente justificate (forță majoră)  , greve , acte de proteste , decizii ale autorităților publice, perturbări ale rețelelor energetice și telecomunicații etc.  dacă clientul nu își dă consimțămîntul pentru înlocuirea biletului.

⦁Costul taxelor de serviciu nu poate  fi rambursat.