Returnarea Biletelor
⦁Sunt acceptate pentru returnare doar biletele procurate de pe site-ul oficial Mticket.md
⦁Returnarea plăților efectuate online cu cardul poate avea loc doar în contul personal Mticket.
⦁Returnarea plăților efectuate în numerar se face la ghișeul casei BISCONCERT.
⦁Restituirea în contul Mticket a mijloacelor bănești de la biletele electronice se face în proporție de 100%, conform condițiilor menționate ulterior, cu posibilitatea de a folosi acești bani la oricare alt eveniment.
⦁Sursele bănești se păstrează în cont pe un termen nedeterminat și pot fi folosite pentru alte evenimente din momentul apariției lor.
⦁Transferul mijloacelor bănești din contul personal Mticket pe cardul cu care sa efectuat plata sau restituirea în numerar la ghișeul casei Bisconcert sunt posibile la solicitarea clientului, cu reținerea de către Mticket Group SRL al comisionului în mărime de 20 % din suma solicitată. Cererea se transmite pe ⦁info@mticket.md cu prezentarea biletelor procurate, chitanței și copia buletinului pe ambele părți. Procesul de rambursare începe din momentul recepționării a cererii de returnare și documentelor menționate mai sus și durează 14 zile bancare.
⦁ATENȚIE !!! Cu 5 zile calendaristice sau mai puțin înainte de începerea evenimentului, Biletele și E-ticketele nu pot fi returnate nici fizic nici în contul personal.
⦁Restituirea în proporție de 100 % pe card sau în numerar a surselor financiare este posibilă în cazul anulării , modificării sau schimbării datei desfășurării evenimentului parvenită în urma diferitor circumstanțe care direct afectează desfășurarea acestuia, inlcusiv celor de impedimente justificate (forță majoră) , greve , acte de proteste , decizii ale autorităților publice, perturbări ale rețelelor energetice și telecomunicații etc. dacă clientul nu își dă consimțămîntul pentru înlocuirea biletului.
⦁Costul taxelor de serviciu nu poate fi rambursat.